julhelg vs nyårshelg

Tillbaka !

Firade jul hos mamma å pappa :)
Super mysigt, pappi hämtade mig den 23e å sen åkte vi hem å klädde granen, åt nygjord julskinka å hade det trevligt.

Mitt gamla rum är gästrum nu och jätte mysigt, min flicksäng står där å är den skönsate i världen om ja får säga det själv, Hera har sin gamla rosa säng där så hon va nöjd oxå :) även hennes gamla valpfilt/mammafilt finns hos mina föräldrar.

Julafton var väldigt annorlunda i år, min första jul på 5 år som singel.... OMG
Men va faktiskt skönt! behöver inte flänga runt till svärföräldrar å första göra alla familjer glada  etc

det var en lugn och sansad jul :) Hera hade Dolly att leka med.
Blev bara ja , mor å far på julaftons kvällen, så mysigt så, vi tog fram macallan whiskeyn å kollade på tv å somnade alla 4 :) hihihi
DEt bästa var nog när mamma satt å sa "hej Mormors flickor" till Hera å Dolly :) hihihi brukar skoja å säga att det är dom barnbarnen hon får ;p

Lugn mamma jag kanske är anti nu men det är klart jag ska ha en knodd ja med någon dag =)



Dolly å Hera efter matfrossa :) scienceplan /Hills  delicious beef adult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0