Söndag....

Söndagen va bra, jag hade mysdag med hera och sen åkte vi tille n kompis och hade lite myskväll.

"SKRÄCK makes me shiver"
Ja e ett stort fan av skräckfilmer,, vet inte varför. När jag var liten så kunde jag inte ens se reklamen för storm of the century utan att bli helt uppskrämd och sova mellan mamma å pappa!
Nu älskar jag skräckisar men känns som att man har sett dom flesta :( trist somF'A'n

tips?

Såg Boogeyman 3 igår i sängen med Heris, jag tror hon gillar det oxå ;P Eller så är det bara själva mys is ängen grejen hon gillar haha

Träffade Grannarna som har 3 hundar, chihuahua tjejer, Amy, Ally och Wilma. Så underbart söta! Hera är skeptisk till dom för hon är inte van vid att komma in i en så stark grupp. Hon e ju van vad att få styra och ställa.
J´ Ägaren till chitassarna är Heravakt idag, SÅ HIMLA SNÄLLT! har sagt upp Hera från dagiset vid Tessinparken då jag inte triodde ja skulle jobba kvar på österM.  Tji fick jag.



 Acquilas hunddagis!  Johan e bästa dagismamman :) 

Hera älskar dagis men hon gillar inte att gå upp på morgonen speciallt inte nu när det är så kallt och åka med mig kl 7 på morgonen!
Mammas älskling kan sova till kl 11 utan problem :D haha

Nu e ja på jobbet och tar nya tag!
Måndag ny dag å nya möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0