Vapi fucking ano!


Service är ett ord som tappat sin innebörd.
Allt blir dyrare men servicen blir sämre... Jag skyller på 70 talisterna som står bakom kassor och disskar idag!

innan 11 på VapiANO vid humlegården är det totalt öde,... Man tycker att då kna personalen hålla på och förbereda sina grejer så att dom är redo när dom första lunch gästerna kommer... men nej då!
DEt blir kö dom har bara två pasta köer öppna,,, vår tur,,,, han bakom disken... börjar fiffla med sina oljor och fyller på å korkar upp.... tar typ 7 min innan han ens frågar vad vi ska ha... Vi är 3 och dom har ju bara 2 kok"plattor" så min beställning får vänta tills kollegornas är klara,,, min tur jag speciall beställer som jag alltid gör för jag vet vad jag vill ha och vad som smakar gott...
kommer fram till kassan... tjejen /biatchen ska packa ner våra grejer i påsar och har då ner min mat i golvet så det ligger pasta överallt.   Hennes kommentar " Va de jag eller" lite spydigt.
Hon ropar till sig en kollega som inte verkar vilja tro att vi inte hade gjort det själv ,,, men lunkar sedan iväg för att fixa ny mat till mig,,, jag försöker skrika efter att min var speciall.. han säger bara ja ja jag vet.
6min senare kommer han med min mat å nästan slänger den i famnen på mig.
uppe på kontoret när 40 min av min lunch har gått!!! öppnar jag locket och ser att det är fel såås och dessutom väldigt VÄLDIGT snålt med pasta sås. ljummen pasta och salt å tort som fan!!! 


Sånt kan verkligen förstöra hela min dag!!!! Tur att ja tog extra många gummibjörnar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0