å regnet de bara öser ner!

Tisdag: SÅÅÅ trött idag !
somnade inte förens kl 00:30!
Älskar å ligga å pilla på min iphone innan ja somnar,
ibland spårar det ;p




Som den här appen, color splash!

Hera var hos favoriterna igår, våra nyfunna vänner <3
Stannade en stund när jag hämtade henn och bjöd på chi peppisar som jag bakat
och lite gott te ;P

Hera luktade så GOTT för hon var nyduschad!

Känns så otroligt skönt att hon får vara med Josefin, wilma, ellie å Amy ibland på dagarna,
har aldrig känt mig så säker på att hon har det super toppen som när jag lämnar
trött grisen där =)

Jag skappade så fina pepparkakor! eller?



Josefin hade hittat en "sybutik" i sumpan!
Vi ska ha en liten syjunta någon dag, skoj skoj!
Har inte hittat det perfekta tyget til Heras nya kreation än...
men kanske butiken i sumpan sitter på en skatt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0